bir süre için birinin tüm hayatına tanık oluyor ,zaaflarını, iyi olduğu şeyleri, nelere üzüldüğünü, en sevdiklerini, sevmediklerini yani onda ne varsa onu öğreniyorsun, şansın varsa o sen oluyorsun ya da anlattıklarından biri. seni bir yerden alıp başka bir yere fırlatıyor, kaldırıp kendine gel deyip ağlatıyor.
bu Dünyada çok fazla Zeze var ve mutlu olmak onların en büyük hakkı. Onlar ayakkabı boyamak yerine parkta oynayıp pamuk şeker yemeli. Arabaya benzin yetecek mi yetmeyecek mi diye düşünmemeli, bisikletini en güzel süslerle süsleyip yoruluncaya kadar sürmeli ve akşam ezanında eve dönmeli. Onlar kırbaç darbeleri için değil, sevinçten ağlamalı. Bir tebessüm, bir takdir ediş onları Dünyadaki en mutlu çocuk yapmaya yeter.