Hepimiz insanız! Kendini başkası gibi göstermeye çalışsa da, yaşamda yalpalasa da insan olarak doğan insan olarak ölür! Insanlara bakıyorum da hepsi daha akıllı, daha ilginç görünme çabasında... herkesten aşağı yaşasalar da, her şeyin en iyisini istiyorlar...
Canım sıkılıyor... Neden bazen böyle sıkıntı basıyor beni? Güzelce yaşayıp gidersin, her şey yolundadır! Ama birden, basbayağı buz keser gibi sıkıntı kaplar içini...