İnsan denen varlık var ya, yüreğinin derinliklerinde birbirini öldürmeyi sever.Ve öldürmekten bitap düşene dek birbirlerini öldürürler.Öldürmekten yorulunca biraz dinlenirler.Sonra yine başlarlar öldürmeye.Hep böyledir.Kimseye güvenemezsin, hiçbir şey de değişmez.Yapacak bir şey yok.Hoşuna gitmiyorsa tek çaren başka bir dünyaya kaçmak.