TuLiPa

TuLiPa
@_de_lune
Ayakları yere basan bir hayalperest..
"Aynı saatte gelsen daha iyi olurdu," dedi. "Örneğin, öğleden sonra saat dörtte gelecek olursan ben saat üçten sonra mutlu olmaya başlarım..."
Sayfa 114·Kitabı okudu
Reklam
"Kendi kendime hep şunu sorarım," dedi. "Acaba yıldızlar, günün birinde herkes kendi yıldızını bulsun diye mi yanıyorlar?
Sayfa 97·Kitabı okudu
Bu şey değil mi???
İnsan hem tembel hem de işine bağlı olabiliyor tabii.
Sayfa 85·Kitabı okudu
Eğer kelebekleri tanımak istiyorsan iki üç tırtıla da katlanmak zorundayım.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Ben zaten gerçeği hiç kavrayamazdım! Onu, sözlerine göre değil de davranışlarına göre değerlendirmem gerekirmiş.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Reklam