"Gerçekten tek büyü sana bakan gözlerin aşk dolu olmasıdır, çünkü seven gözler için sen çok yakışıklısın. Senin sert çizgilerinde güzellikten çok üstün bir çekicilik var."
Üşüyorsun, çünkü yalnızsın, içinde gömülü duran ateşi hiçbir insan yakınlığı alevlendiremiyor. Hastasın, çünkü duyguların en güzeli, insanoğluna bahşedilen en tatlı, en yüce duygu senden uzak duruyor. Aptalsın, çünkü o kadar acı çekerken mutluluğu yanına çağırmaktan kaçıyorsun, onun seni beklediği yere doğru bir tek adım atmaya bile yanaşmıyorsun
Bir kadının, içinde gizli, yasak bir aşkın alıp evlenmesine göz yumması da çılgınlıktır, çünkü böyle bir aşk karşılık görmezse kendisini besleyen yüreği yiyip bitirir.