Delal Bildin

Delal Bildin
@_delalbildinn
" Ağlarsam ayıp olur mu? " " Ağlamak asla ayıp değildir, sersem.Niye ki? " " Bilmem, henüz alışamadım.içimdeki kafes bomboş kaldı sanki... "
Sayfa 68·Kitabı okudu
Edebiyat