Med.

Med.
@_delibirii
✿Hayat bir inkisarın mutlu karanlığıdır...
Spoiler var
Puan vermedi·517 syf.··
2025 15. kitabı
Biraz klasik bir yorum olacak ama Martin bu sonu gerçekten hak etmiyordu. Onca emek, çaba, açlık hepsi böyle bir son için miydi? Bende herkes gibi Ruth ile beraber mutlu bir yaşam sürerek final yapar diye düşünmüştüm ama ters köşe yapmış Jack London. Ama kitap beni diğer okurları etkilediği kadar etkiledi mi? Açıkçası onları etkilediği kadar çok etkilemedi. Çünkü ben romantik kitapları pek sevmem ve kötü son da sevmem. Bu sebepten dolayı kitaba bayıldım çok fazla sevdim desem yalan olur. Ama kitap gerçekten şahane. Romantik kitap okumayı sevenler kesinlikle okumalı ve tavsiye ederim kesinlikle:) İyi okumalar dilerim :))
Martin EdenJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025135,3bin okunma
Med. isimli okura yanıt verildi
Med.
@_iremstark 😁😁
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne anladın Yurdagül???
5/10
·504 syf.·
2025 9. kitabı
Merhabalarrr, öncelikle sürekli karşıma çıkmasından ve yazarı tanımak istememden dolayı başladığım bir seriydi. Lakin ben başta her ne kadar beğenmesemde yaklaşık iki bin sayfa okudum neden diye sorarlar insana madem beğenmedin ne diye devam ettin?merak efendim merakkk neysee gelelim konuya açıkçası konusu bende başta merak uyandırdı hani dedim bakalım neler olucak ne gelmiş başlarına diye ama sonrasıda o kadarda dikkat çekici değildi hani şaşırtıcak falan dedim ama hiç öyle olmadı şaşırmadım pek olayları tahmin edebiliyorsunuz,ilk iki kitapta pek bişey yoktu çok tekdüzeydi bomboş okudum,3 ve 4.kitaplar ilk ikiye göre biraz daha iyiydi.yazarın anlatımıda bana tesir etmedi tekrar yazardan okurmuyum sanmam.bazı olaylar çok üstün körü anlatılmıştı ben detay isterdim açıkçası.Karakterlerin biraz daha derin analtılması daha iyi olabilirdi ama sadece kadın baş karakterin iç dünyasına inilmiş onun dışında diğerlerinin pek iç dünyasına inilmemişti özellikle erkek baş karakterin daha detaylı anlatılması gerekirdi bence çünkü kadın baş karakterin yanında sönük kalmıştı, olayları çoğunlukla kadın baş karakter analtılıyor o yüzden hep onun gözünden bakıyorsunuz ama erkek baş karakterin açısındanda bakmayı çok isterdim. Gelelim efendim finale sen 4 kitapı oku gel gör ki final doğru düzgün bir yere bağlanmadan bırakılsın, en üzüldüğüm nokta buydu yani ben o kadar okudum okudum ama bir yere varamadım ve final o kadar üstün körü yazılmış ki kısaca sırf bitirmek için bitirilmiş.Yine finalde erkek baş karakter için çok çok önemli olan bir olay oluyor ve orda bitiyor (kardeşim orda bitirilir mi azıcık analtsaydın bi sonrasına ne oluyor diye de mi ama) şimdi hayal kırıklığı diyecem ama zaten bişey pek beklemiyordum merakıma yenilip okudum o yüzden hayal kırıklığına falanda uğramadım
Siyam 4 - MareBeyza Aksoy · Epsilon Yayınları · 20241,019 okunma
Tuba şen isimli okura yanıt verildi
Med.
Evet yazmak için yazmış kısacası
Spoiler var
Puan vermedi·517 syf.··
2025 15. kitabı
Biraz klasik bir yorum olacak ama Martin bu sonu gerçekten hak etmiyordu. Onca emek, çaba, açlık hepsi böyle bir son için miydi? Bende herkes gibi Ruth ile beraber mutlu bir yaşam sürerek final yapar diye düşünmüştüm ama ters köşe yapmış Jack London. Ama kitap beni diğer okurları etkilediği kadar etkiledi mi? Açıkçası onları etkilediği kadar çok etkilemedi. Çünkü ben romantik kitapları pek sevmem ve kötü son da sevmem. Bu sebepten dolayı kitaba bayıldım çok fazla sevdim desem yalan olur. Ama kitap gerçekten şahane. Romantik kitap okumayı sevenler kesinlikle okumalı ve tavsiye ederim kesinlikle:) İyi okumalar dilerim :))
Martin EdenJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025135,3bin okunma
Med. isimli okura yanıt verildi
Med.
@_iremstark ahahahaha EVETT GERÇEKTEN SONUNDA ARTIK AKTİF OLMAYA ÇALIŞICAM yani inşallah 😁
Spoiler var
Puan vermedi·517 syf.··
2025 15. kitabı
Biraz klasik bir yorum olacak ama Martin bu sonu gerçekten hak etmiyordu. Onca emek, çaba, açlık hepsi böyle bir son için miydi? Bende herkes gibi Ruth ile beraber mutlu bir yaşam sürerek final yapar diye düşünmüştüm ama ters köşe yapmış Jack London. Ama kitap beni diğer okurları etkilediği kadar etkiledi mi? Açıkçası onları etkilediği kadar çok etkilemedi. Çünkü ben romantik kitapları pek sevmem ve kötü son da sevmem. Bu sebepten dolayı kitaba bayıldım çok fazla sevdim desem yalan olur. Ama kitap gerçekten şahane. Romantik kitap okumayı sevenler kesinlikle okumalı ve tavsiye ederim kesinlikle:) İyi okumalar dilerim :))
Martin EdenJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025135,3bin okunma
Med.
Sonunda okumuşsunnn