Deniz Güney Yıldırım

Deniz Güney Yıldırım
@_deniz_guney
“Zaman zaman öyle sıkıntı basıyor ki, dünyaya geldiğime bin kere pişman oluyorum.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Öğret bana: Kendini nasıl böler insan? Yüreğini göğsünden nasıl koparıp atar da onsuz yaşar?”
“Şimdi hatırladıkça tatlı bir elem sarıyor içimi. Anı tatlı da acı da olsa her zaman ıstırap verir insana; belki başkası öyle değildir, ben duyarım bu ıstırabı; ama tatlıdır bu ıstırap.”
“Öleceğim Varenka, mutlaka öleceğim, kalbim bu acıyı kaldırmaz.”
“Anımsıyorum bazı geceler uyanıyordum. Kalkıp parmaklarımın ucuna basa basa küçük prensesin yanına gidiyordum. Mışıl mışıl uyuyan Katya’yı gece lambamızın zayıf ışığı altında saatlerce seyrediyordum.”