"Birini ille de bizzat nefesini keserek öldürmez insan.Birbirimizi öldürmenin onlarca yolu var." dedi. "Bazen konuştuğuyla, bazen sustuğuyla öldürür.Bazen gidişiyle ,bazen yanında kalmayışıyla."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Birine kalbinizi açıp içinizi döktüğünüzde, giderken sadece kendini götürmüyor, sanki size ait bir sırrı da yanına alıyor. O zaman artık yalnız bile değil, eksik kalıyorsunuz. Sırf gideni değil, dökülüp kırılarak ortalığa saçılmamış eski halinizi de özlüyorsunuz. Acıklı bir seçim bu ama ne zaman birini gerçekten sevseniz, yapmak zorunda kalıyorsunuz. Başkalarına yaklaştıkça kendinizden uzaklaşıyorsunuz. Aşkları, ayrılıkları affediyorsunuz da, sizden bir parça götüreni, hem de aldığı emanetin anlamını, kıymetini bilmeden götüreni bağışlayamıyorsunuz."
"Hayat ,sırayla giydiğimiz bir hırkaysa bile , başkasının çıkardığı , üstümüze bol geliyor.Bizden evvelkilerin tecrübelerini şıkır şıkır kuşanamıyoruz , herkes kendi ateşinde yanmak istiyor."