Derya

Derya
@_deryaa_
"Tek başıma seni özlemek çok zor. Hiç değilse sen de beni özleyerek el veremez misin?"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yas , gözyaşından olduğu kadar buruk tebessümden ; kaybedilen geçmişten olduğu kadar kazanılamayacak gelecekten de besleniyordu."
"Bilmezden gelmenin kadim bir ayakta kalma yöntemi olduğunu söylemiştim , değil mi?"
"Cehennemde bile yalnız olmadığınızı bilmek güzeldir. Hiçbir şey yapamazsanız ateşi paylaşırsınız."
"Beyinde boş arazi gerektiğinden değil, biteviye üzüntüden yaka silktiğinden unutmak istiyordu insan."