derya

derya
@_deryabuyuk_
Büyümek, okumaktır. Kitaplara yazılanları okumak, insanlara yazılanları okumak, kainata yazılanları okumak, okumak, hep okumaktır. Bookstagram'ım: instagram.com/uykucususamuru?...
Yapabileceğim tek bir şey kaldı artık, o da susmak ve hiçbir şey anlatmamak. Hayatımın sonuna kadar ya da hiç değilse insanlar beni unutuncaya kadar susmak. Yeniden kimsenin tanımadığı zavallı bir berduş oluncaya kadar susmak. Ama bir hayal yoksunu olmayı asla istemem. Hayır Momo, bu cehennemden farksız. Bu yüzden olduğum yerde kalmayı yeğliyorum.
Sayfa 231·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

derya

, bir kitap okudu
10/10
·304 syf.··
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2022 3. kitabı
Michael Ende
8.4/10 · 82,4bin okunma
Yaşamlarının gittikçe daha zavallı, daha tekdüze ve daha soğuk geçtiğini kavramak istemiyorlardı. Bu gerçeğin sadece çocuklar taa yüreğinde hissettiler.Çünkü artık kimsenin onlara ayıracak zamanı yoktu. Oysa zaman yaşamın kendisiydi. Ve yaşamın yeri yürekti. İnsanlar zamandan tasarruf ettikçe, zaman azalıyordu.
Sayfa 81
Ama bazen öyle anlar olur ki hiçbir şeyin değeri kalmaz. Bu duyguyu herkes bilir.
Sayfa 67
Çünkü nasıl gözleriniz görmeye, kulaklarınız duymaya yarıyorsa, insanın yüreği de zamanı algılamaya yarar.
Sayfa 178