Bir de bunu bana itiraf ediyor! Her şeyi en
ince ayrıntılarına dek anlatıyor. Gözlerini
gözlerime sabitlemiş, "bana başka birine
duyduğu sevgiyi anlatıyor."
İlk kitaba göre olayların anlatımı ve James ve beren arasındaki ilişki daha sade, okuyucuyu doyuracak açıklamalardan yoksun şekilde kaleme almış yazar. Kitabın bir çok yerinde mantıksal hatalar yer alıyordu. Birde yazarımız saçma yaz dizilerinin yaptığı bölüm finalleri gibi kitap finalini de sözde okuyucuyu merakta bırakıp sonra ki kitaba geçmesini sağlayacak bir son yazması oldukça komik . Kitabı okurken sanki wattped de bir bölüm okuyormuş gibi hissetmem kötüydü :(