Güzel olan herşey yarım kalır,
filmler en güzel yerinde sonlanır.
Çok mutluyum dediğin yerde
hüzün kendini hatırlatır..
Çocukluk kısadır, gençlik azdır
ve bebeklik sanki hiç yaşanmamıştır!
Vefa azdır, sadakat sınırlıdır,
Verilen sözlerin ömrü kısadır!
Çok seversin çok çabuk gider.
Güzel rüyalar en güzel yerinde biter.
Güzel olan ne varsa, sevdiğin şarkı gibi
hemen bitiverir, kısacıktır!
“Bir insan müsveddesi olarak içinde barındığınız ve size kusursuz bir oksijenle yaşama fırsatı verdiği halde kirlettiğiniz doğadan af dilemenizi istiyorum.”
"İranlı şair Şirazi der ki; Ölülere ağlama. Kuşların bile terk ettiği kafeslerinde değiller artık. Sen de yasından kurtul. Bu yasla kendini göremezsin. Ölüler ölmüştür. Kalanlar sırasını beklemek zorundadır. O sıra hiç gelmeyecek olsa bile. ”