Anladım ki yaşamayı herkes farklı biliyor. Kimseyi yaşamış olmayıp yaşamak sanıyor. Kimse düşünmeyi ölmek sanıyor. Oysa düşmeden kalkamazsın. Ve herkes kendi ateşini yüreğindeki cehenneme taşıyor.
Şu dünyada herkes bir şey olmaya çalışırken sen hiç ol. Menzilin daima yokluk olsun. İnsanın bir çömlekten farkı olmamalı. Çömleği sağlam tutan dışındaki şekil değil içindeki boşluktur ve tıpkı bunun gibi insanı da insan yapan şey benlik zannı değil hiçlik bilincidir.
Anonim