Dilrûba

Dilrûba
@_dilruba_
Zamana andolsun ki insan muhakkak ziyandadır. (Asr,2)
Fanistan
Dâr-ı Dünya, 5 Mart 1900
186 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Anladım ki yaşamayı herkes farklı biliyor. Kimseyi yaşamış olmayıp yaşamak sanıyor. Kimse düşünmeyi ölmek sanıyor. Oysa düşmeden kalkamazsın. Ve herkes kendi ateşini yüreğindeki cehenneme taşıyor.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Şu dünyada herkes bir şey olmaya çalışırken sen hiç ol. Menzilin daima yokluk olsun. İnsanın bir çömlekten farkı olmamalı. Çömleği sağlam tutan dışındaki şekil değil içindeki boşluktur ve tıpkı bunun gibi insanı da insan yapan şey benlik zannı değil hiçlik bilincidir. Anonim
Ağır ağır ölürler, yolculuğa çıkmayanlar, okumayanlar, müzik dinlemeyenler, gönlünde incelik barındırmayanlar. Pablo Neruda
Jin keleh e, mêr girtîye. (Kadın kaledir, erkek tutsaktır.)