Dilrûba

Dilrûba
@_dilruba_
Zamana andolsun ki insan muhakkak ziyandadır. (Asr,2)
Fanistan
Dâr-ı Dünya, 5 Mart 1900
186 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ah, dört bir tarafım buza kesmiş; elim yanıyor donmuş şeylere dokunmaktan! Ah, içimde susuzluk var, yanıp tutuşuyor sizin susuzluğunuz için.
Bağışlaya bağışlaya öldü bağışlamanın mutluluğu; erdemim kendi zenginliğinden bezdi!
Vay bağışlayanların mutsuzluğu, vay! Güneşimin kararması! Vay susamaya susamışlık! Vay tokluğun içinde açlıktan kıvranmak!
İnsanın çabası mutlu olmak içindir.