Dilrûba

Dilrûba
@_dilruba_
Zamana andolsun ki insan muhakkak ziyandadır. (Asr,2)
Fanistan
Dâr-ı Dünya, 5 Mart 1900
186 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Mutluluk erdemin ödülüdür.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Nosce te ipsum* yok oluşa giden yoldur, halbuki kendini unutmak, yanlış bilmek, küçültüp daraltmak, orta değerde kılmak sağduyunun işidir. *kendini tanı
Ama benim yalnızlığa ihtiyacım vardır; yani iyileşmeye, kendime dönmeye, özgürce, hafif hafif esinen bir havanın nefesine…
Benim insan aşkım sürekli bir kendimi mağlup ediştir.
Beni şereflendiriyorsunuz: ama ya bir gün şerefiniz devrilirse?