olya

Ne olursa olsun, yıkılmıştım.
Sayfa 141·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... gelip bana "seni seviyorum" demesini; o da olmazsa ve tüm bunlar bir çılgınlıksa... O zaman, geriye yapacak ne kalıyordu ki bana? Ne istediğimi biliyor muydum? Aklımı kaçırmış gibiydim: Tek istediğim ona yakın olmak, ömrümün sonuna kadar dizinin dibinden ayrılmamaktı. Başka bir bildiğim yok. Onu bırakıp gidebilir miydim?
Sayfa 140·Kitabı okudu
Rus yazarları neden mi seviyorum;
...ne hayatımı kazanacağım bir işim, ne umudum ne de bir seçeneğim vardı, ama yine de bu durumu umursadığım yoktu!
Sayfa 139·Kitabı okudu
...belki de onlar için her şey bitmişti.
Sayfa 138·Kitabı okudu
yeryüzünde çok fazla bir yalnızlığım başka yalnızlıklara hak tanımayan biliyorum kuralları bozduğumu yerimi uysal birine bırakmalıyım ~Atilla İlhan
Şiir