giderken dost, yaşadığın şehirden
alıp da götürür müydü yüreğinden bir parçasını,
yetmez miydi aynı gökyüzünün altında nefes almak
göremesen de dostun yüzünü
orada olduğunu bilmek...
şimdi giderken uzaklara ey dost
kaplıyor beni karanlıklar
beklerken gelmeni içimde
yeşeriyor cılız bir umudun tohumları...
17.10.20