İsimsiz

İsimsiz
@_ebulvefa_
giderken dost, yaşadığın şehirden alıp da götürür müydü yüreğinden bir parçasını, yetmez miydi aynı gökyüzünün altında nefes almak göremesen de dostun yüzünü orada olduğunu bilmek... şimdi giderken uzaklara ey dost kaplıyor beni karanlıklar beklerken gelmeni içimde yeşeriyor cılız bir umudun tohumları... 17.10.20