İsimsiz

İsimsiz
@_ebulvefa_
giderken dost, yaşadığın şehirden alıp da götürür müydü yüreğinden bir parçasını, yetmez miydi aynı gökyüzünün altında nefes almak göremesen de dostun yüzünü orada olduğunu bilmek... şimdi giderken uzaklara ey dost kaplıyor beni karanlıklar beklerken gelmeni içimde yeşeriyor cılız bir umudun tohumları... 17.10.20
Reklam
10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
Eğer bir kitabı okurken, o kitap sizi hayallere daldırabiliyor ve sizi uzak diyarlara götürüyorsa, o kitap görevini hakkıyla yerine getirmiş demektir.. Tabi o kitabı hangi ruh haliyle okuduğunuzda çok önemli.. Sizde ruhunuzu dinlendirebileceğiniz, kitabın karakterlerinin karmaşık duygu dünyalarında gezebileceğiniz bir kitap okumak isterseniz şiddetle tavsiye ediyorumm.. şimdiden keyifli okumalar efendim..
Nun MasallarıNazan Bekiroğlu · Timaş Yayınları · 20213,259 okunma

İsimsiz

, bir kitap okudu
10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
Nazan Bekiroğlu
7.5/10 · 3.259 okunma
hiçbir azabın anlaşılamamak dahası yanlış anlaşılmak kadar büyük olamayacağını farketti... çünkü yanlış anlaşılmak beraberinde yanlış anlamayı da getiriyordu...aşklarım, diye düşündü, kayıplarım, gördüğüm kan ve ölümler... boynuna pırlantaları sahte bir hanedan nişanı takıldığı gün, biraz öteden bir cenaze alayının geçtiğini hatırladı... ben, dedi, acılarımı keşke kendi adıma çekebilseydim... o zaman hiç olmazsa bir ülke adına ve uzak zamanların insanları önünde böyle sorumlu olmazdım... hem geçmişin ve hem de geleceğin önünde suçlu bilineceğim... mazur görülebilmeyi dilemeye hakkım bile olmayacak... hiç bitmeyen bir zaman içinde, kıyamete değin belki, yanlış anlaşılıp duracağım... bir yangın ve hiç bitmeyecek
Sayfa 87 - TİMAŞ YAYINLARI·Kitabı okudu