єѕяα ོ

єѕяα ོ
@_eeSRaa_
σkumαчı mσdα σlmαdαn σ̈ncє sєvdík
LeyLi ᥫ᭡.ִ Büyük pastalar kesemedim sana… Dileklerin göğe yükselsin diye dev mumlar da dikemedim. Ama bak, şu küçücük alev gibi içimde senin için yanan kocaman bir iyi ki var. ヅ Sosyal medyada tanıştık belki, ama kalpten kalbe mesafeler internet hızına bağlı değilmiş, onu öğrendim senden. İyi ki tanıdım seni. İyi ki sesini, kelimeni, kalbini bildim. Hayatıma sessizce girdin, ama yerini gürültüyle aldın. Şimdi yokluğunu düşünsem, eksik bir cümle gibi kalırım. Yeni yaşın kalbine denk insanlar getirsin, gülüşünü çoğaltsın, canını yormasın. Ve bil ki… Bu dünyada bir yerde, sana uzaktan ama içten dua eden bir kalp var. İyi ki doğdun, iyi ki benim canım Leyli'mmmm oldun. ヅ İyi ki varsın. ♡
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ruj Lekesi Candır,Her Bardağa Nasip Olmaz :))
Ruj lekeleri bıraktın bardaklarda Anlatmak isterdin kendini durmadan Bir bardağa bile olsa.
Alıntı
İçimiz Uğultulu Tepeler... :)
Başımda rüzgar vardı, Yine esiyordum... Başımda uğultular...
Alıntı
Halimiz sana ayan, Allahım… Yap bir güzellik :)
Kara yazgımı şimdi kim bilir Hangi kitabın arasında saklıyorsun Tanrım? Ah .. dedim sonra Ah!
Alıntı