єѕяα ོ

єѕяα ོ
@_eeSRaa_
σkumαчı mσdα σlmαdαn σ̈ncє sєvdík
Bazı hisler, edebiyat değil samimiyet ister.
Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim,dedi: Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: Seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda.
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yürü be Oğuz abi arkandayım ;d
Belki nesli tükenmeye başlayan garip yaratıklardır artık bu çeşit erkekler.
Alıntı
Aman dikkat, insanı iyi niyetinden vuruyorlar :)
Olsun, bir daha denerim. Üzülürüm bu sözlerine; biraz kendi kendimi yerim. Gene de iyi niyetle denerim bir daha.
Alıntı