Sedat

Sedat
@_eldrithcarrow
"Herkesi değerince sevin. İnsanlar alışkın değil. "
Burda neden hiç bir konu üzerinde tartışılmıyor? Garip 🤷‍♂️
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
" Uyandığımda ilk baktığım şeyin telefon değil de, senin gülüşün olduğu sabahlar da olacak elbet. "
" En çok yağmuru severim ben. Yağmur darılmaz mesela; ne üstüne basana, ne de şemsiye açana... Ve herkese eşit yağar. " Can YÜCEL