Sedat

Sedat
@_eldrithcarrow
"Herkesi değerince sevin. İnsanlar alışkın değil. "
Burda neden hiç bir konu üzerinde tartışılmıyor? Garip 🤷‍♂️
İbrahim cankı isimli okura yanıt verildi
Sedat
Teşekkürler siz de 🙏
Reklam
Burda neden hiç bir konu üzerinde tartışılmıyor? Garip 🤷‍♂️
İbrahim cankı isimli okura yanıt verildi
Sedat
Yok aman diyim böyle iyi 😅