Diyorlar ki;
Çok küfürbazsın
Neyzende öyleydi,
Çok karamsarsın
Cahitte öyleydi,
Çok büyük yanılgıdasın
Haşim de öyleydi,
Kural tanımazsın
Veli de öyleydi,
Aşıksın
İşte bak
Orada dur
Kimse aşık değildi.
•°•
05.07.24
05.49
İ. Elif E.
(Mavi)
Birini sevmek en büyük günahıdır bir insanın... Kendine zarar vermektir birini sevmek ve bir diğerine... Sevmek zararın en büyüğüdür de sevilmek sevilmek değil midir? İkiside birbirinden farksız ve acı verici ya bir filmde, ya bir şiirde yahut bir musiki içinde hatırladığında kalbinde bir yük ve doktorun kesemediği reçete...
Şimdi bir tepedeyim
Ne şairlere ne şiirler yazdıran
Bütün İstanbulu görüyorum
Ve sanki ayaklarımın altında
O kocaman binalardan
İç ürperten kaostan
Ve adım atılmayan o kalabalıktan uzakta
Şimdi bir tepedeyim
Ne şairlere ne şiirler yazdıran
Nefes alıyorum
O sessizliğe o sakinliğe aç ruhum
Etrafımda insanlar oturuyor
Hepsi kendi halinde
Ve tüm şehri görüyorum
Ayaklarımın altında
El ele tutuşan bir çift geçiyor önümden
Onlarda izliyor İstanbulu
Kucağında çocuğuyla gelen bir kadın var
Hamilelikten kalma kilosu hala duruyor
Bir çay var önümde
Yaprak, deniz ve huzur
Çay nasıl kokarsa öyle
Tüm tepe, tüm şehir
Şimdi bir tepedeyim
Ne şairlere ne şiirler yazdıran
Ve ayaklarımın altında tüm şehir
Kalabalığından arınmış
Sakin ve tenha İstanbul.
15.07.2024 Pazartesi
Bir kitap yazacaksınız başında ve sonunda bir cümle yazacak ama anlamları farklı olacak ne yazardınız?
-
"Sevgi bir kadın ismi; Güven ise sadece bir erkek ismidir..."