Elif

Elif
@_elif_

Elif

, bir kitap okudu
Puan vermedi·416 syf.·
Beğendi
·
2017 13. kitabı
Julie Kagawa
8.1/10 · 196 okunma
Reklam
"Kötü şeyler hep olacak," demişti babam öldüğü sene. " Bunu engelleyemeyiz. Ama onlarla nasıl başa çıktığımız önemli. Bizi yıkmalarına izin mi veriyoruz? Ya da umutsuzluğa sürüklemelerine? Yoksa onlarla cesurca yüzleşip acıya katlanıyor ve hatta onların hakkından mı geliyoruz?" Ona kötü bir olayın hakkından nasıl geleceğimi sormuştum. " Doğu zamanı bekle," demişti. "Vakti gelince bunu bileceksin ve o zaman hızlı davranman gerek."
Sayfa 14·Kitabı okudu
9/10
·504 syf.··
Beğendi
·
2017 10. kitabı
richella mead 'in diğer kıtapları kadar olmasa da yine çok güzel bir kitaptı. Diğer kitaplardan ayrılan en büyük özelliği bence kurgusuydu. Sonuçta mutlu bir sona bağlanan ama tahmin edemeyeceğiniz olayların olduğu bir kitap. Kitaba kuş bakışı bakarsak, özgürlüğüne düşkün bir leydinin özgürlüğünü kazanmak için çıktığı yol anlatılıyor. Böyle bakınca çok klasik gözüüyor ama aslında öyle değil. Genelde kitaplarda bir kızın başına kötü bir şey gelir beyaz atlı prens sahneye çıkar, kız her zaman psikolojik bunalımdadır ama bişey yapmaz, yapıyormuş gibi gözükür... Bu kitapta ise baş karakter bir leydi olmasına rağmen özgürlüğünü kazanmak, hayatına devam etmek için kendi karar alıyor ve kendi kendini kurtarıyor. Bu yönünden kitap kendini bana sevdirdi. Akıcı bir kitap 2 günde bitirdim. Belki fazla bişey öğretmez ama sizi farklı bir hayatın içine sürükler.
Işıltı SarayıRichelle Mead · Artemis Yayınları · 2016126 okunma