Bahçede hanımeli
Gökyüzünde yıldızlar
Yağmurun narin sesi
Şimdi bir anlamı var
Aşk nasıl da kırılgan
Sus dedim ama olmadı
Kalbimden ismin geçti ah
Kimseler duymadı
BaBaZula Bir Sana Bir De Bana..
(Gracias A La Vida)
Bilmediğim dildeki, hoş bir şarkı olursun belki. Sözlerini anlamam. Müziği hoşuma gider sadece. Can kulağıyla dinlemem, sadece duyduğum kadarıyla severim. Olmasa da olur yani. Bir gün yine bir yerde duyarsam sadece kulağımdaki örs, çekiç, üzengide takılıp kalır. Kalbime inmez.