Bahçede hanımeli
Gökyüzünde yıldızlar
Yağmurun narin sesi
Şimdi bir anlamı var
Aşk nasıl da kırılgan
Sus dedim ama olmadı
Kalbimden ismin geçti ah
Kimseler duymadı
BaBaZula Bir Sana Bir De Bana..
(Gracias A La Vida)
Görmek istemediğim şeyleri görmemek için gözlerimi kapatmak yetiyor ama hissetmek istemediğim şeyler için kalbimi kapatamıyorum. Ben de yok sayarak zamanla kanıksamayı deneyeceğim…
Mutluluk ve hüzün zıt anlamlı değildir… Mutlu insan aynı zamanda hüzünlü olabilir. Mutluluk uzun uzun yazılamaz, mutluluk varsa yazmaya vakit harcanmadan dibine kadar yaşanır. Mutluluk anlıktır, birikmez. Hüzün birikir. Hüzün, ömür boyu birlikte yaşanmasına alışılması gereken, duygunun en küçük yapı taşı, bütün duyguların kaynağı…
Hayatın hediyelerine gözlerimizi kapatıp, içimizdeki savaşların arasında kaybolmak kendimize yapabileceğimiz en büyük haksızlıktı.
İçimizde söylenmeyi bekleyen onlarca cümleyi doğru zamanda, doğru yerde, kıymet bilenlere değil söylemek dolu dolu yaşatmak gerekirdi.
Teşekkürler hayat, tüm güzellikler için..