Emir

Çünkü günahlar insanların bilmek isteyeceği şeylerden değildir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Şemsiye için üzülmeyin,” demişti Arthur’a, arabaya binerken. “Kardeşimin şemsiyesiydi ve sevdiğini hiç sanmıyorum, çünkü sevseydi bana vermezdi.”
“Burada sıkıntı içinde oturuyorum, tek dostum acı ve sefalet. Elbette bir de sonsuz zekâm. Ve sonsuz keder. Ve…”
Sanki bir yorgunluk ve ilgisizlik halinden muzdaripler. İş yapmakta zorlanıyorlar. Yani bir güç eksikliği içindeler.
Dünya işlerinden bıkmış gibiler, belki de Evrenden bıkmışlar demeliyim.