“ Siz insanlar ,” dedim. “ bir şey hakkında konuşurken, hemen şöyle söylemek zorunda hissediyorsunuz kendinizi:’Bu aptalca , bu akıllıca , bu iyi , bu kötü!’ Bütün bunların ne anlamı var? Sırf bunları söylemek için mi bir olayın iç yüzünü araştırıyorsunuz ? Onun niçin olduğu, niçin olması gerektiği şeklinde sebepleri kesinlikle açıklayabiliyor musunuz ? Böyle yapsanız, yargılarınızda bu kadar aceleci olmazdınız.”