Sanki orada asılacak biri var gibiydi. Gerçekten asılırsa ölürdü ve her şey biterdi.Ancak kişi asılma hazırlıklarına tanıklık etmek zorunda bırakılırsa ve ilmik gözünün önünde sallanırken bağışlandığı öğrenirse, yaşamı boyunca bunun acısını çekebilir.
Ah keşke huysuz biri olsam, suçu havaya, üçüncü bir şahsa, başarısız bir girişime yüklesem, o zaman keyifsizliğimin katlanılmaz sıkıntısı yarı yarıya azalırdı.Vay halime, tüm suçun yalnızca kendimde olduğunu biliyorum.