Papazların anlattığı doğru olsa da, bu dünyada acı çeken öbür dünyada rahat etse bari, diyordu.Papazlar o anlattıklarına kendileri inanmış olsa, daha az yiyip daha çok çalışarak yukarıda kendilerine daha iyi bir yer tutmaya uğraşırlardı..Yok azizim, yok ; bir kez öldüm mü, her şey bitti demektir.