Songül

Songül
@_endrose
Çünkü insan kötülük yapmıyorsa fırsat çıkmadığındandır..
Sayfa 242
Reklam
İnsan haklı olduğu zaman haksız gibi görünmektense, ölümü göze almalıydı.
Sayfa 237 - Türkiye iş bankası
İnsan haklı oldu mu, yüreğine kuvvet geliyor, bileği kolay kolay bükülmüyor
Sayfa 236 - Türkiye iş bankası
Papazların anlattığı doğru olsa da, bu dünyada acı çeken öbür dünyada rahat etse bari, diyordu.Papazlar o anlattıklarına kendileri inanmış olsa, daha az yiyip daha çok çalışarak yukarıda kendilerine daha iyi bir yer tutmaya uğraşırlardı..Yok azizim, yok ; bir kez öldüm mü, her şey bitti demektir.
Sayfa 174 - Türkiye iş bankası
İnsan güçlü olmadığı zaman akıllı olmak zorundadır.
Sayfa 62 - Türkiye iş bankası
Reklam