"Gece her şeyin üstünü örter." diye düşünür insan.
Oysa gecenin örttüğünden çok hatırlattıkları vardır.
Hatırlatırken sarstıkları, sarsarken suskunlaştırdıkları,
suskunlaştırırken acıttıkları...🍂💫
Benim Nefsim
Ruhuma bir kefen bezi yeter de ,
Yetmez aç nefsime sırma ve ipek.
Çare yok yüzünden düştüğüm derde;
Yesem de "toprakla karışık kepek..."
Güneşle bir tutsam girmez hizaya;
Dar bulur , sığmam der dipsiz fezaya.
Kuyruk sallar sonra hırlar ezaya;
Benim nefsim , benim nefsim ne köpek !...