- Uzayda kaybolmuş gibi hissediyorum.
- İstediğin yerde değilsin.
Başka bir yerde olman gerekiyormuş gibi hissediyorsun.
- Aynen öyle
- Parmaklarını şıklatıp istediğin yere gittin diyelim.
Bence yine böyle hissedersin.
Doğru yerde değilmiş gibi.
Nerede olmak istediğine fazla kafa yorarsan bulunduğun yerin tadını çıkarmayı unutursun.
- Ne diyorsun yani..
- Kontrol edemediğin şeyler hakkında endişelenmeyi bırkak. Biraz hayatını yaşa..
.
- Biraz hayatını yaşa...
Merhâmeti sonsuz biricik Rabbimiz!
Sıkıntılarımızı izale buyur ve bizi içinde bulunduğumuz gamdan, kederden kurtar..
en yakın zamanda biz aciz kullarına nezdinde bir ferec ve mahrec (çıkış yolu ve ferahlık) nasip eyle.
(İbni Mace Dua 2)