S’

S’
@_eyyms
قَالَ اِنَّـمَٓا اَشْكُوا بَثّٖي وَحُزْنٖٓي اِلَى اللّٰهِ
İnsan, kalbinin gölgesidir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her şey düzeltmeye değer değil.
Söz tükenir, kalbin sükutu arşa ulaşır..
Herkes ölmeyecekmiş gibi yaşıyordu bu dünyayı. Ama öyle değildi!
Beni ilgilendirmeyen bir şeye ilgi duyacak kadar vaktim yoktu..