✿ Kübra

✿ Kübra
@_fairytale
° Güneş yerinde her şey yolunda. °
“ Eğer bir insan mutsuzsa , onu hiçbir şeyle mutlu edemezsin çünkü mutluluk bir karardır..”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanoğlu çoğu zaman tatlı değil acı olan anıların peşine düşer çünkü onların izi her zaman daha derindir..
“ İnsanın olgunlaşabilmesi için acılarla yoğrulması gerekir çünkü o acılar hem taş , hem heykeltraştır. “
İnsan zamanla her şeyi anlıyor anlamasına da , iş işten geçmiş oluyor.
İnsan bir noktadan sonra , hiç kimsenin olmamışlığını , hasetliğini , kötülüğünü , aptallığını , şımarıklığını tolere etmekle uğraşmak istemiyor. Zamanı azalınca , hayatın bunlarla uğraşılmayacak kadar kısa olduğunu anlıyor ve diyor ki “ Herkes yerinde sağ olsun. “