KURT

KURT
@_fetih_1453
“ Geçiyordum, kaldım. Gidiyordum, geldim. Çünkü bende böyle biriyim. #
Ne demiş Sezen Aksu; "Boş yere canı yanmaz insanın. Ya bir eksiklik vardır geleceğe dair, ya da bir fazlalık vardır geçmişten gelen."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّح۪يمِ اَلَمْ نَشْرَحْ لَكَ صَدْرَكَۙ ﴿١﴾ وَوَضَعْنَا عَنْكَ وِزْرَكَۙ ﴿٢﴾ اَلَّذ۪ٓي اَنْقَضَ ظَهْرَكَۙ ﴿٣﴾ وَرَفَعْنَا لَكَ ذِكْرَكَۜ ﴿٤ فَاِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًاۙ ﴿٥﴾ اِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًاۜ ﴿٦﴾ فَاِذَا فَرَغْتَ فَانْصَبْۙ ﴿٧﴾ وَاِلٰى رَبِّكَ فَارْغَبْ ﴿ RABBİM'iz IÑŞİRAH Suresi'nde diyor ki: “Zorlukla beraber kolaylık vardır.” Sonra bir daha diyor, TEYİD ediyor: “Gerçekten zorlukla beraber bir kolaylık vardır.” Her gecenin ardında bir SABAH Her kışın ardında bir BAHAR vardır... Tohum sıkışacak ki patlayıp ÇİÇEK açsın. Öyle bir ÜMİT veriyor ki RABBİM, ONDAN gelen her derdi SEViYORUM. Biliyorum ki O’ndan gelen her dertte DEVA da gizlidir....
Bir arkadaşım vardı içtiği sigarayı hep yarım söndüren. Neden dedim ? O da," Sigara sonuna gelindikçe acıyor.o yüzden en zevkli yerini bitirip acı kısmını atıyorum.Aynı şeyi hayatta da yaşayıp acılaşan bölümde kaçmak!.>İnci ve istiridye<
"Sevdiği birini kaybettiğinde insanın gönlünde Kırk mum yanarmış, sonra her gün bir mum sönermiş. Otuzdokuz tanesi sönünce , kırkıncınında sönmesini beklermiş insan ama o kırkıncı mum bir ömür boyu yanarmış."
Rahmetli Anneannem :" her evde bir tencere kaynar, kiminde et pişer kiminde dert ."derdi Nurten Ceceli Alkan