بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّح۪يمِ
اَلَمْ نَشْرَحْ لَكَ صَدْرَكَۙ ﴿١﴾ وَوَضَعْنَا عَنْكَ وِزْرَكَۙ ﴿٢﴾ اَلَّذ۪ٓي اَنْقَضَ ظَهْرَكَۙ ﴿٣﴾ وَرَفَعْنَا لَكَ ذِكْرَكَۜ ﴿٤ فَاِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًاۙ ﴿٥﴾ اِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًاۜ ﴿٦﴾ فَاِذَا فَرَغْتَ فَانْصَبْۙ ﴿٧﴾ وَاِلٰى رَبِّكَ فَارْغَبْ ﴿
RABBİM'iz IÑŞİRAH Suresi'nde diyor ki:
“Zorlukla beraber kolaylık vardır.”
Sonra bir daha diyor, TEYİD ediyor:
“Gerçekten zorlukla beraber bir kolaylık vardır.”
Her gecenin ardında bir SABAH
Her kışın ardında bir BAHAR vardır...
Tohum sıkışacak ki patlayıp ÇİÇEK açsın.
Öyle bir ÜMİT veriyor ki RABBİM,
ONDAN gelen her derdi SEViYORUM.
Biliyorum ki O’ndan gelen her dertte DEVA da gizlidir....