O, benim için dünyadaki her şeyden daha kıymetlidir, onu kendi hayatımdan bile çok seviyorum.Tanrı onu karşıma çıkararak bana layık olmadığım bir lütufta bulundu.
Merhum kocasının ardından ağlayarak şöyle haykırıyordu : " Kocacığım,sevgili eşim...Seni nereye götürüyorlar böyle? Bir daha yiyip içmeyeceğin , matemin , kederin ve karanlığın hâkim olduğu bir eve götürüyorlar! " Bu feryatları duyar duymaz, dünyalar başıma yıkıldı sandım, dehşet içinde haykırdım : " Aman Tanrım! Bu ölüyü bizim eve götürüyorlar! "