Allah,herkesi hak ettiği yere koyuyor.
İnsan,içindekileri dışına yansıtamıyor olabilir elbette.
Ama Allah, kimin kalbinde hangi düşüncenin samimi bir fikir olarak bulunduğunu,kimin neyi arzulayıp onunla sabahladığı herkesten iyi bilir.
Büyük bakan,büyük gören kula minnet etmez,kuldan istemez.
İsteyecekse Rabb'inden ister,güvenecekse Rabb'ine güvenir.
Gücü ve varlığı sınırlı olanın kapısında durmaktansa kudret ve azametinin sınırı olmayanın kapısında kalır.Bilir ve inanır ki bütün varlıklar birleşip onun yanında olsa Rabb'i onunla olmadıkça ona hiçbir yararları olmayacaktır.
Biz oturamayız.
Bizi bekleyen öyle işlerimiz var ki!
Bizi bütün insanlık bekliyor.
Bizi mazlumlar bekliyor.
Bizi,zalimlerin bile kurtarıcısı olmaya adayız.