f`

f`
@_filizz_
•bazen küçük bir cümle kocaman bir kitabı okutur..
Ve bir şeylerin üstesinden gelen kişiler, zorluklardan sadece sağ salim çıkmış olmuyor, daha da güçlü hâle geliyorlar.
Alıntı
Reklam
En sevdiğim alıntılardan birinde Albert Camus der ki, "Nefretin ortasında, içimde, yenilmez bir sevgi olduğunu buldum, Gözyaşlarının ortasında, içimde, yenilmez bir gülümseme olduğunu buldum. Karmaşanın ortasında, içimde, yenilmez bir sakinlik olduğunu buldum. Tüm bunların içinde fark ettim ki kışın ortasında, içimde, yenilmez bir yaz olduğunu buldum. Ve bu beni mutlu ediyor. Çünkü dünya üstüme ne kadar gelirse gelsin, içimde, onu gerisin geri yollayan daha güçlü, daha işi bir şey var demektir."
Alıntı
Kimi zaman kendimizi boşlukta hissettiğimizde, ruhumuzun bize haykırdığını, kalbimizin aslında Allah'ın yokluğunu hissettiğini anlamayız. Kendimizi başka şeylerle, başka kişilerle, başka işlerle oyalamaya çalışırız..
Alıntı
Psikolojik veya duygusal bir acı hissettiğimizde, çare yerine sakinleştirici ararız..
Alıntı
“Acı, dikkat dağıtmakta ve bilhassa kötü şeyleri durdurmaya odaklanmamızı sağlamakta gerçekten yararlıdır.”
Alıntı
Reklam