f`

f`
@_filizz_
•bazen küçük bir cümle kocaman bir kitabı okutur..
Yüreğinle sevdin, kalbinle sevdin, fedakarlıklarınla, çabalarınla, emeklerinle ve gerektiği zamanda da iki kişilik sevdin. Hissettirdin ama hissedemedin. O buna değer dedikten sonra aslında kimsenin hiçbir şeye değmediğini görünce ayrı tükendin. Sonra hiç edildin. Bittin ve bitirildin. Elinden geleni yaptın ve sonunda "o buna değer" dediğin insanın gerçekten hiçbir şeye değmediğini anladın. Hayatta yaşamadan öğrenilmiyor hiçbir şey. Sen yanılmanın verdiği acıyı ve hiçliği dibine kadar yaşadın. Sana bir tavsiye: Artık sende kalsın duyguların. Çünkü böyle daha güzel, sen ve yalnızlığın...
Alıntı
f`
sevmese neyse dersin bir şekilde kabulenirsin ama çok sevip ve sevdiğini hissettirip yine de yaralı bırakışını anlayamıyor, kabullenemiyor insan..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
narin bir çiçek gibi görünüyor olabilirim ama oldukça güçlüyümdür..
Alıntı
f`
belki de tam tersi.. :)
Yalnızca fotoğraf çektiği zamanlar gerçekten yaşadığını hissettiği zamanlardı.
Alıntı
f`
tekrardan fotoğraf çekmeye dönmem için bi işaret olsa gerek:)
Ben maviye ve uçsuz bucaksız güzelliklere aşığım. Bir tebessümün gönül inceliğine, gökyüzünün ferahlığına, yeşilin huzuruna inanıyorum..
f`
kendi çekimlerimden:))