Firuze

Firuze
@_firuzee_
La tristesse durera toujours... (Hüzün sonsuza kadar sürecek...)
"Kimsenin,hiç kimsenin ne yardımına, ne ilgisine ihtiyacım var.Ben ..... Yapayalnızım..." Fyodor Dostoyevski
Alıntı
Reklam
"Belki de insanın en büyük yanılgısı , kırıldıkça kabuğuna çekilmenin onu güvende tutacağına inanmasıdır."
Alıntı
"Şüphesiz her zorlukla beraber bir kolaylık vardır" İNŞİRAH/5
Alıntı
"Seni en çok yoran şey nedir?"diye sorsalar; "Her şeyi hissetmek ama her şeyi söyleyememek" derdim...
Alıntı
"Ne ayağım uydu ne kafam uydu Belli... Ben bu çağın yabancısıyım..." Abdurrahim Karakoç
Alıntı
Reklam