Amour

Amour
@_gecesiyah
Şurama batan diyor şair. Şurama batana özlem demeselerdi bıçak derdim.
insanlara karşı duyduğum şüphe, kin derecesine çıktı. bana yaklaşmak isteyenlerden kaçtım. kendime en yakın bulduğum veya bulacağımı zannettiğim insanlardan en çok kaçıyordum. “O BİLE BÖYLE YAPTIKTAN SONRA!..” diyordum…"(Alıntı)
1000Kitap
Reklam
↪Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu… Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, geceleri çok seviyorum. (Özdemir Asaf) ☕
Edebiyat
Sarmaşık
Gönlün var mı bende sarmaşık? Yol mu karmaşık, her neyse Alıştık belki, aşk bu sırnaşık Öldür dersin ÖLMEZ de.. (mabel matiz)
Müzik
KARANLIKTA YAŞAYAN ADAM
Hala bana gerekli cevap varmı? Bi yanım cennetine muhtaç ölüme ramak kaldı.. (TaLadRo)
Müzik
Herkes aşık olduğunu sanabilir ama yaratılışında aşk yeteneği olanların aşkı daha başka olacaktır. Tıpkı herkesin şiir yazması ama gerçek şair olamaması gibi. |İskender Pala|
Edebiyat