Derin bir nefes al. Bir nefes daha. Ve bil ki, ''Vardır elbet bir çıkacak yol.'' Yeterki o yola adımını at. O telefonu eline al,kendini tuttuğun o mesajı at. Aynanın karşısına geç, kendine bir bak. okadar değerlisinki kendinin kendine yazık etmesine izin verme, saçlarını tara. Bir özür dile kendinden. Kendine yaptığın haksızlıklar için, kendini soktuğun o çıkmaz sokak için, kendini suçladığın her ana için özür dile kendinden bu dünyadaki en önemli insan sensin. Başkalarına verdiğin değerin yarısını bile kendine vermediysen eğer, şimdi bir kez daha,özür dile kendinden. Ve bir kez daha. Unutma, herkes gittiğinde bile ruhun seninle kalacak... Senin en yakın arkadaşın, en daimi ailen sensin...