Bu kitabı büyük bir hevesle almıştım ve alır almaz okumaya başlamıştım. Ki bı kaç sayfa sonra bırakmıştım -eğitim hayatı vs.-ve şimdi tekrar başladım ve bitirdim. İlk öncelikle şunu söylemeliyim ki beklentilerimi pek karşılamadı. Ben daha yoğun ve daha etkileyici olmasını bekliyordum.Zaman kaybı demiyorum ama okumasam da olurmuş diyorum. Çünkü çok güzel bir konusu olmasına rağmen işlenişi-anlatımı ile heba edilmiş. Konusuna rağmen sanki çok üstün körü ve yavan bir anlatımı var. Ve bu konunun etkileyiciliğini maalesef kaybettirmiş diyemem ama büyük bir oranda düşürmüş.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!