...(+) " Eğer bu konuya bu kadar şüpheyle yaklaşıyorsanız neden bu işi yapıyorsunuz ki? "
(-) " Çünkü bu, her şeye rağmen hiçbir şey yapmamaktan daha iyi."..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
- "Fakat insanın kendisini tamamen bir şeye vermesinin kolay olduğunu mu düşünüyorsunuz?"
+ " Eğer düşünülürse, tereddüt edilirse, değer mi, diye hesaplanırsa, tek kelime ile insan kendisine çok paha biçerse, kolay değil tabi ki. Fakat düşünmezseniz, kendinizi vermek kolaydır."
- "Fakat insan kendisine nasıl paha biçmez? Eğer benim bir değerim yoksa, benim kime ne faydam olur?"
+ "Bunu biz belirleyemeyiz; bizim değerimizi bırakın da başkaları bilsin. Önemli olan kendini vermeyi bilmektir."