Onu öyle görünce
Uzun bir boşluk oluştu içimde.
Sanki üzerimden büyük bir ağırlık birden yok olmuştu.
Hissizleşmiştim
Uzun uzun baktım fotoğrafa
Durgunlastim.
Ne yapacaktım, ne düşünecektim ...
Ya da aglayacakmıydım..
Bilmiyorum.
Sanki yıllardır bildiğimiz bir hikayenin sonu bu sefer farklı bitmişti.
Artık beklemek zorunda değildim.
Aslında bu fotoğraf bana yıllardır belirsizliklerle dolu bu hikayenin bittiğini ve artık özgür olduğumu anlatıyordu.
Gerçekten artık özgür müyüm?
Hayatımdaki bu büyük değişime alışabilecek miyim?
Kendi yolumu bulabilecek miyim?
-gmz-