G

G
@_gmz_a
Başkalarının gürültüsünü değil kalbinin fısıltısını dinle. Mesaj X 'sadece duygularım'
"Hani böyle karanlık bir gecede, ıssız bir yokuşu tek başına inerken bir köşeyi dönersin de deniz çıkar ya karşına. Sonra o denizde bir gemi belirir. Şıkır şıkır ışıklarla geçip gider. Sen sevinirsin. Hiç nedensiz ama. Sonra için kıpırdar ya hani, öyle işte. Seni tanıdığımdan beri bir gemi geçiyor içimden. "Çemberimde Gül Oya"
Sinema
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sevdim; Anlam dolu bakışlarını Kaşlarının dağınıklığını Saçlarını özenle taradığını Sakalının şeklini Yüzündeki beni Hatta sağ kulağının üstünde bile ben olduğunu Kısacası seni ezbere çizecek kadar sevdim... -gmz-
Hani umudunu yitirmezsin Ama olmayacağının da farkındasındır ya işte öyle bir an.
Yaninda olmak isterdim.. Derdini dinlemek, derman olmak. Yükünü hafifletmek isterdim. Düşünüp üzülme diye dikkatini dağıtmak. Gerekirse şebeklik yapmak. Yanında olmak isterdim. Ruhuna dokunmak. Acıyorsa okşamak. Yanında olmak isterdim. Senin gibi düşünmek Senin gibi olmak Sen olmak.. -gmz-
Sanki sabrım sınanıyordu. Artık taşıyamıyordum ve patlamak üzereydim. Ama yine yuttum olanları ve Sustum Ama bu bir bitiş değil başlangıçtı Ve benim pimim her an çekilebilirdi. -gmz-