Buradasın sevgilim...
Seninle karanlık kendini bıraktı aydınlığa.
Seninle soğuk sıcağa döndü.
İçimden sarıldım, içimden öptüm,
İçimde sakladım seni hep
Bu yüzdendir kışın gelmemesi.
Siddetli bir rüzgar süpürdü baharın döktüğü yaprakları.
Ve seninle yaz geldi bu şehrin sokaklarına
Güneş mi yakıyor sen mi
O denli ısıtıyorsun içimi.
-gmz-