“İstemek” dedi “ ilginç bir sözcüktür. Yoksunluğu anlatır. Bazen o boşluğu başka bir şeyle doldururuz ve ilk baştaki istek bütünüyle kaybolur. Belkide senin sorunun istemek değil, yoksun olmak. Belkide cidden yaşamak istediğin bir hayat var.”
Bir odaya girip oraya neden gittiğini hatırlayamadığın olmadı mı hiç? Az önce ne yaptığını hiç unutmadın mı? Yaptığın şeyi tamamen unuttuğun ya da yanlış hatırladığın olmadı mı?