İnsanlar şehir gibiydi. Bazı kötü yönleri vardır diye bütün şehirden nefret etmezdiniz. Sevmediğiniz yanları,birkaç tane tehlikeli ara sokağı ve mahallesi olabilirdi ama bir şehri yaşanır kılan şey iyi yönleriydi
“Yaşamla ölüm aradında bir kütüphane var” dedi. Bütün kütüphanedeki raflar sonsuza kadar gider. Her kitap yaşamış olabileceğin başka bir hayatı yaşama şansını sunar sana. Farklı seçimler yapmış olsan, şu an nasıl bir hayatın olacağını görürsün… pişmanlıklarımı telafi etme şansın olsaydı bazı konularda farklı davranır mıydın?